Projekty

Side image

FUNDUSZ EKSPORTOWY - granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego

Loga

Tytuł projektu: Ekspansja Fundacji Pozytywka na rynki zagraniczne dzięki udziałowi w targach i usługom doradczym

W czerwcu 2020r. rozpoczęliśmy projekt realizowany dzięki umowie w ramach:

REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA 2014-2020. FUNDUSZ EKSPORTOWY – granty dla MŚP z województwa kujawsko-pomorskiego.

Celem projektu jest wzmocnienie potencjału eksportowego Fundacji Kultury Pozytywka

Dofinansowanie projektu z UE: 409.368,50 zł.

Fundacja Kultury Pozytywka przygotowała projekt, który ma na celu wejście z oferowanymi przez nas usługami na rynki zagraniczne. Poza działalnością statutową, Fundacja prowadzi także działalność gospodarczą w zakresie usług promocyjno-reklamowych. Specjalizujemy się w promocji poprzez kulturę oferując swoim klientom szerokie spektrum możliwości rozwoju w obszarze CSR (od ang. corporate social responsibility).

To jeden z najbardziej rozwojowych trendów budowania pozytywnego wizerunku firmy, marki bądź organizacji. CSR oparty jest na koncepcji, według której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

Naukowa definicja CSR stworzona przez ekonomistów podkreśla, że „zarządzanie strategiczne poprzez standardy CSR pomaga organizacji zwiększyć wydajność i wiarygodność przedsiębiorstwa w tym zakresie”.

Stworzenie i wdrażanie strategii CSR przy pomocy takich partnerów jak Fundacja Pozytywka, pomaga także w*:

Fundacja Pozytywka oferuje współtworzenie polityki CSR firmy, przedsiębiorstwa lub marki, w sferze projektów produkowanych przez Fundację. Projekty te są skoncentrowane na promocji partnera poprzez wspieranie kultury i projektów dedykowanych dzieciom.

Fundacja w ramach projektu unijnego, Fundacja będzie realizowała zadanie, polegające na wejściu ze swoją ofertą na rynki zagraniczne. Dokonamy tego w oparciu o, pozyskane w ostatnich latach, kontakty z zagranicznymi organizacjami i artystami. Kierunkami naszej ekspansji są w szczególności: USA, Japonia i wybrane kraje Europy Wschodniej (Rumunia, Serbia).

Promocja na tych rynkach pozwoli połączyć rozwój imprez organizowanych przez Fundację z pozyskaniem zagranicznych klientów, którzy chcieliby się promować poprzez wsparcie imprez kulturalnych.

– – –
* Ricky W. Griffin: „Podstawy zarządzania organizacjami”. Wydawnictwo Naukowe PWN, 1996; Łukasz Makuch: „Normy i standardy społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Przewodnik po kluczowych standardach społecznej odpowiedzialności biznesu oraz relacjach i współzależnościach pomiędzy nimi zachodzących”, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, 2011

 

Side image

Międzynarodowe Targi Książki Buchmesse 2022

W 2022 roku odwiedziliśmy największe na świecie Międzynarodowe Targi Książki Buchmesse 2022 we Frankfurtcie nad Menem – 4000 wystawców

  1. 93 000 odwiedzających z branży  z ponad 100 krajów
  2. 87 000 gości publicznych
  3. W ciągu tygodnia relacje przeprowadziło około 6400 przedstawicieli mediów
  4.  Literary Agents & Scouts Centre obejęło 456 stolików, zarezerwowanych przez około 300 agencji.
  5. W ciągu tygodnia „LitAg” odwiedziło od 8 000 do 10 000 osób.
  6. Publishing Perspectives Forum przyciągnęło około 1700 gości branżowych na dwudniowe specjalistyczne programowanie B2B i rozmowy menedżerskie w języku angielskim dla handlu międzynarodowego.
  7. Czterech moderatorów i 38 prelegentów w Międzynarodowym Centrum Tłumaczeń odwiedziło około 1500 gości, by wziąć udział w jednym z blisko 30 wydarzeń

Buchmesse Farnkfurt 2022 – liczby odwiedzających i podsumowane (kliknij)

 

Side image

Międzynarodowe Targi Książki "Cajam Knjiga"w Belgradzie 2022

W 2022 roku odwiedziliśmy odbywające się od 65 lat Międzynarodowe Targi Książki „Cajam Knjiga” w Belgradzie (Serbia).

W kalendarzu wydarzeń kulturalnych Europy Południowo-Wschodniej od dziesięcioleci centralne miejsce zajmują Międzynarodowe Targi Książki w Belgradzie . To największe w regionie spotkanie biznesu i kultury poświęcone książce, które zajmuje się promocją twórczości i edukacji literackiej, wymianą kulturalną z zagranicą oraz badaniem aktualnych problemów literackich i społecznych.

  1. Rumunia  gość honorowy 65. Międzynarodowych Targów Książki w Belgradzie.
  2. 416 wystawców
  3. 854 łączna liczba uczestników, wliczając w to wystawców bezpośrednich i pośrednich oraz firmy reprezentowane –
  4. 30 000 m 2 powierzchni wystawienniczej brutto.
  5. 525 wydarzeń
  6. 163 616 odwiedzających.
  7. 1200 dziennikarzy, kamerzystów i fotoreporterów z mediów elektronicznych i tradycyjnych.
  8. Wydawcy z Bośni i Hercegowiny, Republiki Serbskiej, Rosji, Chorwacji, Czarnogóry, Włoch, Chin, Iranu, Białorusi, Szwajcarii, Maroka, Indii, Niemiec, Polski, Egiptu i Węgry.
  9. Reprezentanci domów mediowych i reporterów z Macedonii Północnej, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Rumunii, Słowenii, Węgier, Bułgarii, Japonii, Rosji, Chin, Niemiec, Francji i Austrii.

materiały źródłowe: https://sajamknjiga.rs/en/

kliknij link lub grafikę

Side image

SPONSORZY TYTULARNI 2023

Stałymi partnerami realizacji wszystkich wydarzeń fundacji w 2023 roku zostały marki:

PointArt, Geopart Sp. zoo, Work Partner ServiceMielcarek EventKultowa Kuchniaracjonalnymarketing.pl

                   (najedź kursorem na nazwę firmy, aby przejść do poszczególnych stron naszych partnerów)

 

 

Wesprzyj projekt według uznania

  • 100PLN
  • 200PLN
  • 500PLN
Pomagam!